აბო
- ქართველთა წმინდანი
პროექტის აქტუალობა:
ღრმად და საფუძვლიანად გაეცნობიან ნაწარმოების ისტორიულ კონტექსტს, აბოს სარწმუნოებრივ თავშეწირვას, ტექსტში გადმოცემულ ამბავს დააკავშირებენ თანამედროვეობასთან.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს გამოუმუშავოს ისტის დახმარებით მონაცემთა შეგროვებისა და პრეზენტაციის შექმნის, შემოქმედებითი და თანამშრომლობითი
უნარი.
გაითვალისწინონ
ერთმანეთის აზრი, შეაჯერონ მოპოვებული ინფორმაცია ისე, რომ კვლევის საბოლოო პროდუქტი სრულყოფილი გამოვიდეს.
მონაწილეთა ასაკი:
15-16 წლის
ვადები /ხანგრძლივობა: 3 - კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები ,რაც შეიძლება შეიქმნას: შეძლონ მასალების
მოძიება, დახარისხება- დამუშავება, გამოთქვან საკუთარი აზრი მოძიებულ მასალაზე. შექმნიან ელექტრონულ პრეზენტაციებს მოცემული დავალებებიდან გამომდინარე,
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: პროექტორი
, ინტერნეტი, სახელმძღვანელო;
პროექტის მსვლელობა:
1- აქტივობა: მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
1- აქტივობა: მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთათვის იდეის გაცნობა;
2 - აქტივობა: მოსწავლეების მიერ ამ თემასთან
დაკავშირებული მათთვის საინტერესო აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება;
3 - აქტივობა: ორგანიზაციული საკითხები
3 - აქტივობა: ორგანიზაციული საკითხები
- ჯგუფების შექმნა( დავყოფ კლასს 3 ჯგუფად)
- ფუნქციების განაწილება
- კონკრეტული დავალებების მიცემა
I - ჯგუფი- ისტორიკოსები
: მოიძიებენ ინფორმაციას მე-8 საუკუნის ქართლსა და გეოგრაფიულ გარემოზე ინტერნეტში;
II-
ჯგუფი- ფილოლოგები: იმუშავებენ ნაწარმოების ავტორსა და
მთავარ პერსონაჟზე, შეადარებენ ორ ტექსტს
,, შუშანიკის წამებასა“ და ,, აბოს წამებას",
ისაუბრებენ შუშანიკსა და აბოს მსგავსება - განსხვავებაზე; ( გამოიყენებენ სახელმძღვანელოს)
III- ჯგუფი - შემოქმედებითი: ყურადღებას გაამახვილებენ ბიბლიურ სახე- სიმბოლოებზე,
რომელსაც განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება ტექსტში , აბოს მხატვრული სახის გააზრებისთვის
,დაწერენ ლექსს, მოთხრობას ან ჩანახატს;
თითოეული ჯგუფი გააკეთებს პრეზენტაციას powerpoint-ში
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი : ისტორია
,გეოგრაფია
ქართ. X. 1. მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
·
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს
აზრს;
·
იყენებს ფაქტებს (მაგ., სტატისტიკურ
მონაცემებს) და ციტატებს სხვადასხვა წყაროდან საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად;
·
ქართ.
X. 3. აუდიტორიის წინაშე მოხსენებით
გამოსვლისას მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი კომუნიკაციის ეფექტიანობის გასაძლიერებელი ხერხების
გამოყენება.
·
.გამოხატავს თავის დამოკიდებულებას ინფორმაციისადმი;
·
ქართ.
X. 9. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოების გაანალიზება
·
აკავშირებს მხატვრულ ნაწარმოებს
ისტორიულ კონტექსტთან და თანამედროვეობასთან (მსჯელობს იმის შესახებ, თუ როგორ აისახა
ისტორიული ვითარება, ეპოქის კულტურული და ლიტერატურული ტრადიციები ამა თუ იმ ნაწარმოებში).
·
ქმნის მხატვრულ ტექსტს მოცემული სათაურის, თემის, იდეის ან ფაბულის მიხედვით;
პროექტის ხელმძღვანელი: ხათუნა ივანიძე
ხელმძღვანელის ელ- ფოსტა: xatunaivanidze123@gmail.com
No comments:
Post a Comment